Vanhoja postikortteja penkoessani löysin hauskan kuvan joka on otettu Los Christianosissa, Teneriffalla. Vuosi ei tule mieleen, mutta olin ollut suuressa lonkkaleikkauksessa ja lähdin potilaskaverin kanssa kesken luumisen matkalle Teneriffalle. Sinä vuonna oli aivan mahdottoman paljon lunta ja pakkasta, siis vähän samanlainen talvi, kuin oli viimeksi. Vuokrasimme auton ja ajoimme lähes joka päivä saaren eteläkärkeen, koska Puerto de la Crutsissa aurinko ei aina paistanut, olihan tammikuu. Muistan matkasta, että siellä oli kaksi kivaa miestä Kemistä jotka kantoivat minua kultatuolissa, kun halusin retkille mukaan. Minulla oli nimittäin silloin oikealla jalalla varaamiskielto, siis luutuminen oli kesken. 

Istuttiin kerran kahvilassa, niin mulle joku työnsi tuon apinan syliin ja kuvahan siitä piti ottaa! Kivoja muistoja....!

 

 

Tämän lehtileikkeen juttu oli Demarissa joskus, kun olin työssä Työväen Sivistysliitossa. Ei ole muistikuvaa, että milloin mutta topakasti olen vastannut, että "aina kannattaa tinkiä". Tästä ei ole mitään mielikuvaa, että milloin??? No kuvassa hoikempi ja nuorempi, niin taitaa olla vuosia....???

Hyvää Juhannusta kaikille lukijoille!