Nerjan tippukiviluolasta otettu kuva!

Eilen olikin huilauspäivä, vähän tuntui uidessa että maitohapot jyllää retkipäivästä. Tänään uinti meni jo kevyesti. Uima-altaalla oli kolme suomalaista uimaria, vaikka oli vähän sateinen sää. Muun maalaisia ei näkynyt? Olen tutustunut hotellin suomalaisiin asukkaisiin joten altaalla voi olla sosiaalinen. Tutustuminen on johtanut hauskoihin juttuihin, kuten eilen illalla oli opastamassa yhtä suomalaisrouvaa facebookin saloihin. Muutama tunti vierähti tosi nopeasti...... eräs toinen rouva kertoi, että hänen vieraansa olivat ihmetelleet, minun uinti nopeutta. Kuulemma sitä, että miten minä saan vauhdin kiihdytettyä nopeaksi noin pienessä altaassa. Huomasin kyllä yhtenä päivänä, että joku ukko vierellä yritti päästä ohi, mutta jälkeen jäi..... en silloin ajatellut, että häntä harmitti kun ei pärjännyt nopeudessa minulle!!!! Jos olisin silloin tiennyt, niin olisin antanut vielä vauhtia lisää.... kuten huomaatte olkapää ei vaivaa enää uimista yhtään.

Nyt on tapahtunut sellainen ihme, että "torakoita" en ole nähnyt kahteen päivään? Valitin asunnon vuokraajalle asiasta - en tiedä onko kukaan asialle tehnyt mitään, mutta minä olen säännöllisesti suihkinut viemärit täyteet myrkkyä...... joten keittiössä olen saanut syödä ruokani itse....!!!

Olen haastatellut ihmisiä, että millä kukin täällä aikaansa viettää. Joku kertoi, että käy kaupassa tekee ruokaa eikä paljon muuta. Toinen käy opiskelemassa ja on koko ajan menossa erilaisissa harrastuksissa. Kolmas on työharjoittelussa täällä.... neljäs näyttää juopottelevan vähän liikaa! Pyrrin matalien talojen katolla on myös "lompakko" rosvonen paikka mihin heittävät lompakon, kun rahat on otettu. Hotelli allasvahti oli kiivennyt niitä hakemassa ja samaan paikkaan on nähty myös lentävän koiranpaskapussi. Siis kadulta otettu pussiin, mutta lingon tavoin heittänyt talojen katolle.....???? Aika moni jättää korjaamatta kokonaan - olen onnistunut väistämään monta miinaa kaduilla!

Keskiviikon tietokilpailuun osallistuminen on vielä vähän auki....???