Olin sopinut tapaamisen iltapäivällä lähdin ajoissa, koska ajattelin käydä ruoka- ja muilla ostoksilla samalla reissulla. Onneksi lähdin ajoissa, sillä sain tehdä joulunajan hyväntyön ihan kotiovella. Rapussa ikäihminen seisoskeli ja ihmetteli kun se siskontyttö ei ole kotona? Kyseltyäni selvisi, että hän oli jäänyt väärällä pysäkillä pois ja siskontyttö odotteli eri pysäkillä. Hänellä ei ollut kännykkää joten hän ei voinut soittaa ja kertoa, että mä olen jo täällä! Yhdessä mietittiin, että miten saataisiin se siskontyttö kiinni hälytyskeskus olisi ollut yksi vaihtoehto, mutta kun ei ollut akuuttia hätää, niin kyselin huoltoyhtiöstä josko olisi puhelinnumero tälle asunnon haltijalle jotta voitaisiin soittaa. Vähän aluksi kuului mutinaa, että "ei tämä meille kuulu". No sanoin, että "minä en vanhaa ihmistä jätä tähän yksin ja mieti  kuinka vastaanottaja hätäilee, kun vieras ei ole tullut sillä bussilla jolla oli sovittu?". Apua tuli ja sain siskontytön langanpäähän hän oli jo käynyt tätinsä kotona katsomassa jos jotain on tapahtunut? Toivotin hyvää joulua, itselle tuli hyvä mieli kun saatoin olla avuksi. Soitin vielä huoltoyhtiöön ja kiitin avusta. Loppu hyvin he löysivät toisensa ja minä jatkoin matkaa lounaalle Rossoon.

Tapasin yhden ystävän täältä Vuosaaresta, meillä oli oikein mielyttävä ruokahetki päivitettiin kuulumiset ja toivotettiin toisillemme hyvät joulut! Nyt odottelen naapuria kahville hänen pitäisi tulla pikapuoliin

Että semmosta, heippa. 

Lisäys kello 24.00

JEE, nyt mä keksin mitä se kuvien upotus on! Pari harjoituskuvaa löytyy Leenan kuvat-blogista! Ja kohta menee 30 000 kävijää rikki, mahtavaa!