Iltapäivä meni siivillä leikkien merkeissä olin perillä siinä kahden pintaan iltapäivällä ja siellä oli "salarakas" ja sen siskot iloisesti vastassa. Kassista löytyi kirpparilta löydetyt kumisaappaat sekä rusinoita, äidille Moda-lehti ja keksejä. Tietysti rusinapaketit olivat alta aikayksikön kädessä ja kohta syötykin. Pikkusiskon kanssa menin nukkumaan päiväunille ja sen jälkeen "salarakkaan" kanssa luettiin Elias-kirja kertaalleen läpi. Välillä oli päiväkahvit ja oltiin ulkona jonka jälkeen pikkukakkosta katsoimme intensiivisesti - "salarakas" oli niin keskittynyt, että ei kuullut mitään mitä yritimme hänelle puhua. Muskari-päivä oli ottanut pienille koville joten mulla oli suurimman osan ajasta sylivauva kyhnytti kyljessä koko ajan toki hetken sain pitää Ruu:ta sylissä - hänkin tosin tänään vähän itkuinen taisi olla vatsavaivoja. Elias-kirja luettiin vielä toiseen kertaan kun isi tuli kotiin, että minä osaan kohta sen ulkoa. Porukka oli niin väsyneen oloista, että pidin viisaampana vähin äänin lähteä kotiin jotta pääsivät rauhottumaan kylpyyn ja nukkumaan. Vaikka "salarakas" olisi tahtonut nukkua minun kanssa, mutta ei tällä kertaa ehkä joskus tulevaisuudessa kun hän tulee yökylään.

Nettiongelmiin minulle tulee perjantaina asentaja käymään kotona tutkimassa, että mistä se mulla kiikastaa kun ei nettiin meinaa päästä. Toivottavasti se ei johdu mun koneesta - nyt sain yhteyden kuitenkin kun panin koneen välillä kiinni ja uudestaan auki.

Huomenna on luutiheysmittaus ja pilttipurkit autosta tyhjennän ystäville Kumpulan siirtolapuutarhaan tekevät niistä joitain ulkovalo juttuja.

Huomiseen, heippa.