Salarakas saapui vetolaukkuineen yökylään sovittuna aikana. Sain häneltä aivan valtavan ihanan kukkakimpun - isi oli sen käynyt ostamassa, mutta salarakas oli toivonut minkalaisia kukkia siihen tulee, että myös mukana täytyy olla sinisiä kukkia. (hän tietää lempivärini) Olin kaivanut vanhat jousiammuntakilpailujen palkinnot kaappien kätköistä ja niitähän me ihailtiin. Hän oli ihmeissään, että "oletko sinä nämä kaikki voittanut?". Herrasmiehenä hän kysäisi, että voitaisko katsella DVD - johon minä, että sopii minulle. Hän kertoi, että hänellä on kaksi mukana ja minä saisin valita - lopullisen valinnan annoin hänen tehdä ja valitsimme Rölli-peikon uusimman. Välillä saunottiin - eikä ole valittamista löylyn puutteesta sitä saatiin tarpeeksi. Saunan jälkeen maistui Herra Hakkaraisen päärynälimonadi ja jatkettiin elokuvan katsomista. Elokuvan jälkeen syötiin iltapalaksi jugurttia ja porkkanasämpylöitä ja annoin hänelle yllätyksen. Saas nähdä käykö yöllä yllästystään tutkimassa..... ? Edellisestä kerrasta hän muistaa, että Leenan luona sai syödä yöllä karkkia. Unikirjana oli Aku Ankka - kirja josta hän valitsi pitkän tarinan Roope -ankasta jonka jälkeen hän nukahti....

Täytyy sanoa, että nyt on yökylässä aivan ihana pikkuinen herrasmies..... olen häntä rakastanut jo yli kuusi vuotta, siis siitä asti kuin hän syntyi ja kätiöopistolla kävin ensimmäisenä sukulaisena häntä tervehtimässä.... oispa kaikki miehet yhtä suloisia?

Vielä meillä yhteistä aikaa aamulla ennenkuin isi hakee kotiin!

Tässäpä ne jousiammuntapalkinnot ovat!

 

Ps. yöllä salarakas käveli unissaan minun viereen nukkumaan. Heräsi neljän aikaan syömään yllätyspaketista karkin, niin jatkoimme unia aina aamu kahdeksaan asti. Suunnitelmissa oli korujen- ja muiden tarpeellisten tavaroiden tekoa massasta, mutta emme ehtineet...... isi tuli hakemaan ja näytti, että olisi viihtynyt pidempäänkin.....