Harmittelin aamulla sitä, että olin koko edellisen illan odotellut tilaamiani mattoja. Aamulla olin lähdössä uimaan ja allasjumppaan joten siellä on vähän hankalaa pitää kännykkää saatikka sitten soitella mattojen perään. Olin jo uimahallin pukuhuoneessa josta tavoitin kuljetuspalvelun henkilön jolle ihmettelin, että mihinkä matot oli joutuneet? Tietooni tuli, että joku oli laittanut ne väärään paikkaan joten ne ei olleet sitten matkanneet ollenkaan Vuosaareen. Minua vähän kiukutti, että pitää nyt soitella perään joten ilmoitin, että jos ne ei tänään tule, niin saatte lähettää ne takaisin firmalle jolta olin ne ostanut. Nyt tuli uusi lupaus, että tänään puolenpäivä jälkeen ne tuodaan. - Ja ne tuotiin ovat tuolla olohuoneen lattialla ja toinen keittiönpöydän alla sopivat hyvin väritykseen joten kaikki hyvin.

Mukavampaan aiheeseen, nimittäin tuolla karhunpesässä oli äsken juuri karhunpennut hereillä ja emo veteli sikeitä. Karhun elämä on mielenkiintoista, että ei talvella nouse syömään eikä juomaan, mistähän pennuille sitä ravintoa oikein riittää? Täytyy ruveta tutkimaan tai jos jollain lukijalla olisi oikeata tietoa ottaisin sitä mielelläni vastaan?

Satu-Annelilta sain ihanan sähköpostin Olen kiitollinen... laiton sen tänne kaikkien kopioitavaksi ja iloksi.

Eipä tässä muuta kuin heippa.