Mökkerölle päästyä huomasin, että olin saanut asukkaat kellariin. Mattoon oli hiiri syönyt reiän joten ei ollut mieleisiä alivuokralaisia. Nyt sinne on asetettu Hiiri baari, (myrkkyjuttu), joten ehkä niistä päästään. Sain kyllä epämielyttävää päänvaivaa mokomista asukkaista.

Äidin kanssa on käyty vatussa ja hän kävi seuraavana päivänä mökkeröllä keräämässä viinimarjojakin tuli taksilla ja minä kyytisin marja saaliin kanssa takaisin hän oli urakoinut ne vielä pakkaseen samana päivänä kiva katsella kun melkein 87 vuotias on piristynyt ja saanut elämänhalunsa takaisin. Eilen käytiin ostamassa hänelle ensimmäinen kännykkä ja olenkin tästä menossa opettamaan kyseisen vekottimen käyttöä. Hän oli jo eilen onnistunut soittamaan sukulaisnaiselle josta oli iloinen ja minä soitin myös hänelle ja sai vastattua joten siitä se tietotekniikka alkaa.

Mökkivieras lähti ajelemaan pois aamulla joten nyt tarvii keksiä tekemistä loppupäiville sillä viikonloppuna on siskon synttärit, niin siihen asti olen vaikka satais taivaalta vaikka mitä, on satanutkin vettä mutta myös paistanut ja ollut lämmintä.

Naapurin Toivo on ollut laittamassa latoon saunapuita joita on aivan mahdottomasti mahdankohan ehtiä niitä ikinä polttelemaan. Kiitos täältä blogista hyville ihmiselle jotka pitävät huolta mökillä olon viihtyvyydestä. Eipä tässä tämän enempää koska olen lainakoneelle Multian kukkakaupan takahuoneessa josta muuten saa monenlaista palvelua, heippa!