Eilinen päivä meni vauhdikkaasti, aamupäivällä uimaan Heppariin ja iltapäivällä kahveille "salarakkaiden" luokse. Paikalla oli myös oikea mummo ja vaari joten lähdin siitä ajelemaan Vuosaareen kohti kotia. Päivystäjiä oli siis muita, niin minä lähdin illalla vielä lenkille. Matkan varrella soittelin yhdelle Eila ystävälle joka asuu täällä Vuosaaressa, niin poikkesin sinne rupattelemaan muutaman sanan hänen kanssaa. Sieltä sitten kävelin kotiin. Töllöttelin loppuillan telkkaria ja yhtä äkkiä alkoi kuulua aivan ihmeellistä ääntä (sellaista pohinaa) aivan ikkunan takaa. Kurkkasin ikkunasta, niin näin aivan mahottoman ison kuumailmapallon tulevan meidän talon seinää ja pihan mäntyä kohti. Viime hetkellä se sai nostettua itsensä ylös ettei koskettanut taloihin. Kyydissä näkyi olevan ihmisiä, pallo jatkoi matkaansa Vuosaaren rakenteilla olevan 25 kerrosta korkean talon taakse. Salaa olen haaveillut, että jos joskus olisi ylimääräistä rahaa, niin tuommonen lento olisi tosi mahtavaa kokea.

Tänään käväisin Columbuksessa apteekki reissulla täyttämässä lääkevarastoa , kun ensiviikolla lähden mökkerölle on sitten kaikkea tarpeeksi mukana. Kuulin yhdeltä talomme asukkaalta, että meillä on ollut talossa häiriköintiä yöllä minä olen nukkunut, niin hyvin etten ole mitään kuullut. Toivottavasti hän siitä rauhottuu yksinäisillä jos ei ole juurikaan kontakteja ulkopuolisiin saattaa mennä överiksi. Mielenterveysongelmat ovat todella surullinen juttu, ja kun on liian paljon yksin saattaa kaikkea kamalaa aina tapahtua.

Nyt pyörii pyykit koneessa ja odottelen tietoa miten "odotus" sujuu ja milloin taas olen päivystysvuorossa. Heippa.