Olen hyvin onnekas ihminen, kun minulla on paljon aivan ihania ystäviä. Haluan kertoa yhdestä ihanasta ystävästä. Hän asuu kaukana joka tarkoittaa sitä, että ystävyytemme on syntynyt virtuaalisesti. Aluksi hän lähestyi minua varovasti tervehti facebook sivun online tilan kautta. En uskaltanut vastata, kuin jotain, että "Hei, en osaa englantia" lauseella. Hän kuitenkin sisukkaasti jatkoi ja minä yritin vastata minkä osasin.  Pikkuhiljaa tutustuin häneen ja googlen käännösohjelma tuli avuksi. Olemme schattailleet usein iltaisin kaksikin tuntia yhteen putkeen. Minä kysyn ja hän vastaa ja hän kysyy ja minä vastaan. Olen tutustunut häneen ja löytänyt aivan ihanan pesoonaan. Olen suorastaan ihastunut..... olemme, niin samanlaisia. Ihmisoikeustaistelijoita vammaisten henkilön oikeuksien puolesta, se on meidän juttu.