Päivä on ollut niitä oikeita maanantaipäiviä kun mikään ei suju. Olin aikeissa viedä roskat vetokärryllä, niin hissi ei kulkenut joten ei kun kärrää roskat takaisin sisälle ja lähde raahustamaan rappuja. Kyynärsauva hankaloittaa menoa, mutta kun olin päättänyt lähteä asioille, niin lähdin. Hankaluudet eivät loppuneet tähän vaan kun olin Vuosaaren Shell asemalla tarkoituksena viedä auto automaattipesuun, niin juuri minun kohdallani pesukone sanoi työsuhteensa irti joten koko jono sai lähteä. Minä lähdin Itäkeskuksen Shell asemalle siellä myyjä ilmoitti iloisesti, että nyt "täytyy mennä Vuosaaren asemalle sillä heidän kone on rikki", Kerroin, että sieltä olen juuri tulossa hän ystävällisesti kertoi, että Myllypuron asemalla ehkä onnistuisi. Toivottavasti tulee lumisadetta, niin siinähän enimmät sitten lähtee!!!! Kun ei ole sitä miestä joka näitä asioita hoitelisi.......?  Mielessäni sadattelin, että pitikin sattua joten menin Hessuburgeriin syömään. Poislähtiessä huomasin kukkakaupan ja ostin itselleni 2 kimppua tulppaaneja ja aivan itselleni.

Kotiovella oli ystävällinen miessiivooja toivotteli hyvät päivät ja ihmetteli, että olen ostanut kukkia. Kerroin hänelle ja vielä aivan itselleni, siihen hän sanoi, että "eikö sinulle kukaan mies osta kukkia" johon kiireesti vastasin, että "kyllä ostaa" ainakin joskus. Taisin näyttää hänen mielestään säälittävälle......

Soittelin Arjan kanssa presidentinvaaleista hän oli ollut myös vaalivalvojaisissa. Ihmettelimme sitä mitä meni pieleen kun valinta ei tullut ensimmäisellä kierroksella Arja sanoikin, että Niinistö on kyllä vaarallinen vastustaja.

Joten tämä päivä ei ole mennyt aivan putkeen, mutta huomenna on ainaskin "leikkipäivä salarakkaiden kanssa", heippa.