Yö meni hyvin, siis kuume ei enää yöllä noussut. Aamulla tunsin itseni jopa pirteäksi joten vastailin eräisiin vapaaehtoisjuttuihin. Taisin saada eräät tahot vähän ärtymään, kun kyseenalaistin asioita. Miksiköhän ihmiset ei tykkää siitä, että kysyy suoraan asioita? Minulle kun ei ole minkaalaista "herran" pelkoa joten saatan kysellä vähän hankalia asioita. Siksi minä varmaan tuota sovittelua harrastan, koska en pelkää tarttua vaikeisiinkin asioihin. Jotenkin haluan heti selvittää pöydän puhtaaksi ettei tarvii myöhemmin niitä murehtia.

Kauppareissun tein myös ja kuulin, että Columbuksessa on ollut hälytys, siis ainakin S-marketissa minä olin tullut alueelle juuri sen jälkeen. Kaupan asiakkaat siitä kertoivat, kun ihmettelin että miksi on paljon ostoskoreja joissa on tavarat, mutta ne on jätetty pitkin kauppaa. Tietysti jos tulee hälytys, niin se on oikea toimintatapa, että jättää kaiken sillensä ja kiireesti ulos. Onneksi ei ole omalle kohdalle sattunut toistaiseksi.

Pääsin kotia lumituiskussa ja mittailin kuumetta ja voi pahkeinen sitä oli vielä. Siitä istumalta sitten soittelemaan "arvauskeskukseen" kyseleen, että mitä mun oiken pitäisi tehdä? Sinne ei saanut enää aikaa, vaan patistivat päivystykseen Malmin terveysasemalle. Väkeä oli paljon ja suuri osa kulki "ohranjyvä" silmässä, siis aikamoisessa tuiterissa tämä oli minulle uutta, kun en ole päivystyksessä käynyt oikeastaan ikinä aikaisemmin. Oli siellä yksi ihana valopilkku pikkuinen pikimusta villityttö joka tulla tupsahti syliin hän oli tosi suloinen. Lääkärille pääsin ja hän oli tosi mukava kuunteli hengityksen ja antibiotteeja määräsi. Vannotti vielä, että jos eivät auta, niin sitten pitää tulla uudestaan. Eka pilleri on jo nielaistu joten kaikki tehtävissä oleva on tehty maanantaiseen leikkausoperaatioon.

Tämänpäiväiset tässä, heippa.