Kyllä tuli naistenpäivä vietettyä oikein ruhtinaallisesti "salarakkaiden" kanssa. Viemisiä minulla oli rusinoita sekä suklaamunia. Herkut vähän sotki ruoka-aikatauluja nimittäin ei millään olisi malttanut syödä tavallista ruokaa, kun oli tiedossa ne "suklaa munat". Leikkejä oli tänään esimerkiksi: "Puolenhehtaarin metsän nimessä minä vangitsen sinut" ja minä olin tietty se möhköfantti jota vangittiin. Olin välillä lattialla nelinkontin - minun käskettiin olla milloin missäkin paikassa. Päiväunille mentiin "salarakkaan kanssa" ja mikäs muu kuin Nalle Puh kirja oli unikirjana. Loppuun asti luettiin sitten uni tuli, kun oli sitä nukkumatin heittämää unihiekkaa koko huone täysi. Salarakkaiden isikin tuli ajoissa kotiin - lapset olivat vielä päiväunilla joten oli vähän aikaa jutella aikuisten juttuja. Päiväunet kun oli nukuttu, niin sitten oli jo taas täysi höyry päällä. Äiti kun tuli kampaajalta, niin minä lähdin ajelemaan kohti kotia tosi liukkaassa kelissä. Kotona ollaan kirjoittamassa tätä blogia joten ei mitään hätää.

Sain Eevalta runon joka sopii oikein hyvin naistenpäivän runoksi jonka on kirjoittanut Eeva Kilpi. Ja huomenna käräjille - Nalle Puh varmaan sanoisi, että "tämä on sitä seuraelämää", heippa.