Kumpulan%20siirtolapuutarha%20004.JPG

Orvokkeja kuvassa, eikö ole kauniita?

Aamulla oli sovittu kyyti käräjäpaikalle. Päivä hurahti nopeasti, kun saatiin juttuja hoidetuksi. Metrolla kotiin, vaikka juna ajoi yksillä kiskoilla ja vaihtaa piti itäkeskuksessa, että pääsi Vuosaareen. Matka taittui kuitenkin jotenkin. Olin ruuhka aikaan tulossa joten muitakin matkalaisia oli liikkeellä. Vastapäisen naishenkilön kanssa meitä alkoi naurattamaan, kun kuulimme suomalaismiesten puhuvan puhelimeen, siis heitä oli kaksi eri ihmistä. Keskustelu kuullosti tosi kummalliselle, kun joka toinen sana alkoi V-kirjaimella kyseessä oli kuitenkin aikuiset miehet. Metrossa todella joutuu kuulemaan toisten hyvinkin yksityiskohtaiset puhelut, kun kailottavat niin lujaa, että kaikki kuulee.

Olin saanut viestin vastaajaan, että olin ollut onnekas! Olin voittanut Uutispäivä Demarin kilpailussa itselleni kävelysauvat! On mulla yhdet ennestään - no ehkä ne jollekin kelpaa joten vastaan otetaan. Huomiseen, heippa.