Kellosta Kiinaan Jaana haastoi minut itse keksimäänsä memiin.

Meemi on seuraavanlainen: Kerro minulle kahdeksan (kiinassa pakko olla tuo luku että lykästää..) asiaa jotka tekevät elämäsi tyytyväiseksi tällä hetkellä.

1. Terveys on aika hyvä tällä hetkellä.

2. Mulla on salarakkaat joita on kolme ihanaa pientä.

3. Olen tosi onnellinen ystävistä joita on paljon!!!

4. Onnellinen olen myös, että omistan auton jolla pääsen liikkumaan paikasta toiseen, kunhan bensanhinta ei nouse aivan pilviin.

5. Olen erinomaisen tyytyväinen nykyiseen kerrostalokaksiooni.

6. Onnellinen olen myös, että suomi on rauhallinen maa asua. Täällä ei ole sotia eikä kovin pahoja luonnonvoimia (esim. maanjäristyksiä yms.)

7. Onnellinen siitä, että äiti elää vielä.

8. Elän tätä päivää ja onnellinen siitä.

Toivon onnea kaikille ihmisille, että he löytäisivät sisäisen rauhan. Tämän meemin voi ottaa kuka haluaa sillä onnellisuutta tarvitsee jokainen.