Muutama sana lomasta viela! Lamminta on riittanyt ja olen kavellyt kateni kansille asti, siis enaa ei tee kipeeta. No rannalle on hotellilta matkaa ja takaisin tilanne moninkertainen, kun kiipean ylamakea. Lahes joka paiva olen sen punnertanut joten kunto on ainakin kohonnut, issias ei ole viela helpottanut, mutta jo paljon parempi. Viime maanantaina hotelliini ei tullut yhtaan suomalaista joten olen ainoa ja minahan nautin tilanteesta, siis ei tarvii jokaiselle selvittaa etta mika mahtaa olla, kun kahdella kepilla liikkuu! No yleisesti ovat ihmiset kylla aarimmaisen ystavallisia ja tulee selkaan taputuksia, etta sisukas olet! Senhan toki tiedan, etta ei joka akka olisi lahtenyt siina kunnossa, kun lahtiessa olin.

Harmi kun ei ole omaa konetta mukana olisin laittanut ihania kulkukissojen kuvia, mutta sitten kotona myohemmin. Taalla tama yhteyskaan ei ole ihan ilmaista joten seuraavan kerran minusta kuuluu, kun olen kotona!

Ohjelmassa viela lauantaina ihana kokovartalohieronta!!!

Oikein hyvaa Vappua kaikille ystaville ja tovereille!