Tänään on issias vähän rauhoittunut joten piti heti alkaa hommiin. Vaatekomeroista lähti kaksi isoa säkillistä vanhoja t-paitoja, puseroita, neuleita yms. tarpeetonta vaatetta tällä kertaa suoraan roskiin. Olivat jo kertaalleen kirppareilta hankittu, niin ei niitä enää kierrätykseen kehdannut laittaa. Olisi ne varmaan käsityöihmisille kelvannut, mutta kun mulla on lauantaina ne kiitos-kekkerit, niin en halunnut jättää mustia jätesäkkejä nurkkiin. Niinpä lähdin vetokärryllä viemään niitä roskiin sinne meni yhdet talvikengätkin, kun olin pitänyt ne aivan rikki, siis päivänvalo paistoi useasta kohdasta tuntuivat näin pakkasella tosi viileille.

Vielä jännittää sekin, että tuleeko ne uudet sohvat ajoissa? Olen leikitellyt ajatuksella, että vieraat saa kävellä melkein tyhjässä olohuoneessa. Ketkä taipuu voi istua lattialla. Onneksi on vielä päiviä jos vaikka huomenna tulisi?

Katselin maahanmuutto aiheesta Ajankohtaista kakkosta - kasasin lattialle monta tyynyä ja olin selälläni pelkällä matolla. Alusta oli kieltämättä vähän kova, mutta pääsin kuitenkin sieltä ylös. Tuli hyvää harjoitusta käsille, kun itseäni sieltä nostelin. Ohjelma oli tosi mielenkiintoinen - monenlaista mielipidettä ihmisillä. Olen jonkin verran sovittelussa tavannut ympäri maailman asiakkaita eikä minulle ole muuta kuin hyvää sanottavaa. Heiltä tulee välillä paljon sellaista josta myös me suomalaiset voisimme oppia jotakin. 

Nyt alkaa suupieliä haukotus venyttämään joten nukkumaan, heippa!