M%C3%B6kker%C3%B6tunnelmia%20065.JPG

Näin upean sateenkaaren sain kuvattua Lehtimäen opistolla, kun olin luokkakokouksessa. Värikaari meni myös toiseen suuntaan joten onni on sateenkaaren päässä. Niitä oli nyt kaksi joten onnea riittää. Luokkakokouksessa meitä oli sellainen parikymmentä ruskiksen koulussa olleita jotka oli tunlleet paikan päälle. Opisto on vähän syrjäisellä paikalla, mutta minulle se sopi kun mökkeröltä ei ollut kovin pitkää matkaa mitä nyt vähän alle sata kilometriä.

Ohjelmaa meillä ei varsinaisesti ollut, mutta kävin pari kertaa uimassa ja olihan siellä muitakin tuttuja joiden kanssa aikaa tuli vietettyä. Kaipaan vähän jäsentäytynyttä toimintaa sillä nyt jäi vähän hassusti ilmaan, että mitä kellekin kuului tai kuuluko mitään erikoista. Osa taisi olla aivan tyytyväinen kyseiseen järjestelyyn. Yritin saada itsellesi hierontaa, mutta ei onnistunut kun en ollut älynnyt varata aikaisemmin.

Kaksi päiväisen tapaamisen jälkeen kaikki lähti tahoilleen ympäri suomea ehkä vielä jossain nähdään. Meillä on erityinen yhteys, siis kun ollaan oltu sisäoppilaitoksessa, tunnetaan toisemme läheisesti aivan kuin sisarukset minun kohdalla ehkä vielä paremmin.

Tämä päivä on mennyt kuntoilun, siis uimisen merkeissä. Lisäksi yritin käydä ostamassa vadelmia pakkaseen, mutta ei niitä kauppaan ollut tullutkaan. Huomenna uusi yritys.

Tänään olen suunnitellut yhtä ihanaa juttua, joka olkoon vielä salaisuus. Huomenna saan aivan erityisen yövieraan jota olen jo kovasti kaivannutkin. Joten "hiiret" on melkein unohtuneet....!!! Heippa.