Aamupäivällä uintireissulle tällä kertaa oli radat tyhjiä ainoastaan koululaisten kilpauintiharjottelua näytti olevan hallissa. Kilometri tuli kevyesti täyteen joten kotiin odottelemaan iltapäivää, että pääsi lähtemään Korsooseen leikkimään. Lähtiessä tyhjensin pakastimen sisällön vein ne tuliaisiksi, koska tiedän että siellä on kulutus suurempi kuin minulla. Salarakas huokasi, että "minä tykkään mustikoista" ja isompi pikkusisko tykkäsi myös lakoista. Hyvin näyttivät maistuvan - tänään oli palapelien rakennusta ja pienempi pikkusisko touhusi ja opetteli kävelemään löysipä äidin kätköistä pari rusinapurkkia ja suuhun näytti menevän ja ilme kertoi, että hyvältä maistui. Tuliaisina olikin rusinoita, kun "salarakas" kuiskasi mulle edellisellä kerralla, että "tuotko meille rusinoita seuraavalla kerralla" tottakai minä kuuntelen pienten toiveet. Oli niin jännää, että isomman pikkusiskon pissit tuli housuun, mutta kaikista selvittiin oikein loistavasti.

Kotimatkalla testailin navigaattoria ja hyvin ohjasi kotiin. Autotallissa sitten laittelin tavaroita vetokärryyn ja jostain syystä kokeilin autorepun taskua oikein syvältä, että kyllä usko, mutta SIELLÄ NE RIIVATUN AURINKOLASIT OVAT OLLEET KOKO AJAN!!!! Kyllä nyt pikkuisen hävettää, että omilla jäljillä olivat. Turkin matkalla olisivat olleet tarpeen, mutta onneksi löytyi alkukesästä eikä vasta syyspimeillä.

Semmosta tänään, heippa.

Ps. Ystäväni Arja ei saanut sitä Helsingin apulaiskaupunginjohtajan paikkaa josta olen hyvin surullinen hän olisi ollut siihen tosi hyvä.