Autokauppoja....

 Autokaupan teko on mielenkiintoista puuhaa naisen näkökulmasta. Kaikki kauppiaat eivät vieläkään kohtele naisasiakkaitaan asiallisesti. Toki niitäkin löytyi jotka teki heti hyvän tarjouksen. Eräs myyjä jäi erikoisesti mieleen. Hän tuputti ensin minulle liian hienoa minun tarpeisiin, käytiin koeajolla ja olihan se auto hyvä, mutta en minä niitä kaikkia "turhakkeita" oikeasti tarvinnut. Tehokas moottorikin on ihan turhaa, kun on nopeusrajoitukset ja olen jo sen ikäinen, että ei kiinnosta gruisailu. Pääasia, että auton takakonttiin saa helposti laitettua pyörätuolin ja mahdollisimman pieni bensan kulultus, siis auto jolla pääsee sujuvasti paikasta toiseen. Edullinen pitää olla, koska se on vain AUTO. Hän teki siitä autosta myös tarjouksen, mutta väliraha jäi aivan liian suureksi. Hän huomasi naamastani, että "tämä ei hyvä" johon hän hyvin empaattisesti sanoi, että "nyt sinulle tuli paha mieli" ja lupasi tehdä tarjouksen joka on lähempänä minun vaatimuksiani. Tekikin, mutta kun aloin sitä tarjousta kilpailuttamaan, niin oli maakunnassa yli 2000 euroa halvempi sama auto. 

Opel kaupasta löytyi myyjä joka teki sellaisen tarjouksen, että kaupat syntyy...

Kirpparitavaroita

Olen saanut Maailman mittainen ry:lle kirpparitavaraa joita olen hinnoitellut ja huomenna aion viedä niitä viikkokirppikselle Itäkeskukseen "Kirpputori HakiWex"  Kasteholmantie 2, 00910 Helsinki Jyskin alapuolella - se on aika uusi kirppis, toivottavasti tavarat menee kaupaksi ja yhdistys saa vähän toimintaan varoja. Sydämellinen kiitos lahjoittajille... tiedotan myöhemmin Maailman mittainen ry:n omassa blogissa miten kirpparit onnistuu.

Seuraavaksi suuntaan pankkiin..... ja illaksi sovitteluhommiin!