Lomakuvat%20kes%C3%A4%202003%20027.jpg

Tämän kuvan olen julkaissut aikaisemmin Valokuvatorstaissa, mutta oli pakko laittaa se nyt kun sireenit kukkii juuri nyt täällä etelä suomessa. Tänään pääsin pitkästä aikaa uimahalliin uiskentelemaan jonka jälkeen postista hakemaan niitä kävelysauvoja jotka olin voittanut. Sauvat ovat nyyty ja ovat jo ystävälläni Irmalla. Toivon mukaan hän kävelee niillä tosi pitkään! Iltapäivällä sitten suunnistin aurinkoon Hevossalmeen jossa tuli sellainen hetki, että olin oikeassa paikassa oikeaan aikaan nimittäin eräs tuttuni sai sairaskohtauksen, mutta onneksi olin lähellä. Tilanne meni ohi eikä tarvinnut tilata ambulanssia, koska hänellä on kokemusta samanlaisista aikaisemminkin. Nopeasti hänen vointi kohentui eikä ollut enää mitään hätää. Kävin juomassa kahvit vielä kanttiinissa jossa jäin suustani kiini erään toisen tuttavan kanssa. Paikalle tupsahti eräs vanha heila tai ei mikään heilakaan, mutta jota nuorena väistelin oikein tehokkaasti. Tiesin hänen olevan minusta kovin kiinnostunut, mutta minä tyttö pistin hanttiin (taisin olla liian nuori silloin). Hän näytti olevan tosi iloinen kun tavattiin onhan hänen vaimonsta kuollut puolitoista vuotta sitten. No elämä näyttää, että jatkanko väistelyä . . . .???? Huomiseksi tuli vapaapäivä, kun käräjiltä tuli peruutus! Semmosta tänään, heippa.