Tämä päivä alkoi vähän rähjäisenä kun salarakas oli yötä  minä en tietenkään saanut juuri nukuttua kun vahdin pienen miehen unta. Piristykseksi menin Salon Bravoon Seliman käsittelyyn  hiusten värjäykseen ja leikkaukseen. Nautinnollista on kun päänahkaa hierotaan ja tukkaa pestään sitä kuuntelesi vaikka kuinka kauan. Tulos oli onnistunut.

Olin jo aikaisemmin sopinut tapaamisesta ystäväni Leenan kanssa kävimme Rossossa hän kahvilla ja minä syömässä. Onnittelimme toisiamme huomisesta nimipäivästä. Paransimme maailmaa ja vaihdoimme kuulumisia.

Äiti soitteli hän halusi tietää miten minä "salarakkaan" kanssa olin yön pärjännyt? Soittelin myös pikkusiskoni Sirkan kanssa hän oli menossa mansikoita keräämään ja veljeni Pentin tavoitin lakkasuolta. Sielunhoitajan kanssa vaihdoin myös muutaman sanan.

Varmaan ensiyönä uni maittaa. Toivottavasti "salarakas" nukkuu hyvin tällä kertaa Turun mökillä rakkaat terveiset vain koko porukalle.

Meinasi unohtua Sannalta tuli viesti minun kotisivuista näyttivät hyvältä täytyy vielä miettiä mitä minä sinne oikein haluan. Kerron osoitteen sitten kun ovat valmiit.

Heippa huomiseen!