Ennen toki sattui ja tapahtui, mutta kohdallani tuo otsikko tänään tuli toteen.

Ettei nyt kaikki säikähdä, niin pieni alkupuhe. Olen hengissä ja asunnolla..... tarina lähtee tästä. Päivän ohjelmassa oli kaupassa käyntiä auringossa oloa lepäämistä. Olin uima-altaalla kun ajattelin, että käynpä uimassa ennenkuin lähden asunnolle..... no se jäi sitten meinaamiseksi. Tuntemattomasta syystä olin altaan reunalla kaatuneena ja sattui, aivan kamalasti vasempaan olkapäähän. Tunsin, että nyt jotain tapahtui.... ympärilleni kerääntyi joukko ruotsalaisia hotellin asukkaita kaikki valmiina auttamaan ja rauhoittelemaan, että ei tässä mitään hätää...???? Ehdin siinä käydä läpi edelliset kerran, kun olin nenälläni.... voi perkele, sitä taas luuudutetaan jotain paikkaa kuusi viikkoa ja siihen tämä loma sitten meneekin. Soitin asunnon vuokraajalle, että olen kaatuneena uima-altaalla ...... ambulanssi tulossa. Hän tuli myös apuun josta olen todella kiitollinen..... Pari suomalaista miestäkin siinä kävi apua tarjoamassa.... yksi samassa hotellissa oleva joka on myös pitkällä lomalla tarjoitui apuun... sen otan vastaan, kun voi olla vähän huono kauppa-asioita hoidella.....

Ambulanssi tuli ja läheisen lääkärikeskuksen lääkäri joten minut vietiin kulunut uikkari päällä ambulanssiin ja lääkäri asemalle .... olkapää kuvattiin ja voisin tanssia kuperkeikkaa, kun oli vain mennyt sijoiltaan, lääkäri ihmetteli että tähän on jo operoitu aikaisemmin..... kerron tarinan. Nyt oli onni onnettomuudessa, että olkavarressa oli rautaa, niin eipäs mennyt poikki!!!! Kättä saattoi jo vähän heilutella vitsi, olisin voinut vaikka pussata sitä lääkäriä, sillä niin iloinen olin....! Kämmeneeseen tuli asfalttiihottumaa joten siinäkin kääre,

Asunnontoni välittäjä saatteli minut takaisin tänne uuteen kotiin ja lupasin olla varovainen, vaikka ei ne vahingot kello kaulassa tulekkaan.... Tuo varovaisuus lupaus on kohdallani oikeesti iso haaste, nyt ei kuitenkaan tarvitse kauan potea tätä....

Tervehdys kaikille, että täällä pyyhkii hyvin olosuhteisiin nähden!  Täältä lähtee auttaville enkeleille aivan mahdottoman sydämmelliset terveiset!