Hammaslääkärini muutti vastaanottonsa, niin kauas että on pakkoa keksiä uusi tilalle hän oli muuten aivan loistava. Olen aina maksanut yksityiselle hammaslääkärille - no töissä ollessa oli hyvä työehtosopimus jolloin työnantaja maksoi hoidon. Ensimmäisen kerran yritin eilen saada jonkinlaista aikaa kunnalliseen hammashoitoon. Lähdin oikein fyysisesti Vuosaaren ajanvaraus luukulle, mutta sain vain ei oota, että ei ole yjtään aikoja tarkastukseen...... ihan ystävällinen virkailija, mutta teki asiasta niin vaikean, että olin jo siinä uskossa että tästä nyt ei tule yhtään mitään. Sain häneltä kuitenkin puhelinnumeron keskitettyyn ajantilaukseen. Jonne soitinkin heti kun pääsin kotiin, koska ajattelin että sinne pitää ensin puhelimessa jonottaa, niin kotona parempi..... Yllätys oli suuri, kun puhelimeen vastattiin heti - kerroin, että olen liikuntavammainen ja minulla on metallia lonkassa ja kädessä. Hänenkin mielestään aikaa saisi vasta maalikuussa.... ensi vuonna..???? Hän kysyi kuitenkin, että onko apuvälineitä johon vastasin, että kyynärsauvat ja auto jolloin hän heräsi, että olen liikuntaesteinen. Jonka jälkeen hän aukaisi toisen ajanvaraustiedoston jossa yllätys yllätys olin aikoja Vuosaareen ja olisin päässyt jo marraskuussa, mutta silloin olen reissun päällä ja aika tuli heti kun tulen takaisin!!!!

Sitä minä ihmettelen, että miksi se Vuosaaren pisteen virkailija ei nähnyt, että olen liikuntaesteinen? Oikeastaan tarvii olla iloinen, että vammaisuus ei näy naamasta, tai oonkohan saanut ihmeparannuksen jota en itse oikein ole huomnannut???

Toimiiko teidän muiden paikkakunnilla hyvin hammaslääkärille pääsy olisi ihan kiva tietää? Helsingissä on tehty päätöksen, että kaikille pitäisi tarjota, mutta ei ole huolehdittu siitä, että olisi resursseja?

Helsingin hammashuoltoon lisää rahaa, hammaslääkäreitä, maksuseteleitä, että hommat hoituu. Jokainen pitkä jonotus on todella turhanpäiväistä......kukahan lähtis ajamaan tätä asiaa??? Täytyypä laittaa viestiä terveyslautakunnan jäsenille!!!!