Aina kun olen käynyt HakiWeX kirpparipaikkoja 197-198 täyttämässä, niin olen tavannut mielenkiintoisia ihmisiä. Varmaan myynti olisi vielä parempi jos olisin siellä useammin, koska kun olen kertonut SADD:sta, Bangladeshin vammaisten tekemästä kehitysyhteistyöstä ja jota Maailman mittainen ry tukee, niin paikalle on pysähtynyt mielenkiintoisia ihmisiä. Tänään pysähtyi todella mielyttävä naishenkilö. Hän pyysi myös yhteystiedot, toivon että kuulen hänestä.....

Tänään sovin myös, että jatkan myyntiaikaa ja yllätyksenä HakiWeXin edustaja kertoi, että he antavat vielä viikon ilmaiseksi. Olen todella kiitollinen ja toivon, että saamme kivasti kerätyksi yhdistyksen tyhjälle tilille jotain. Tavaraa otan vielä vastaan, mutta pieniä rajoituksia sen suhteen. Sellaista jonka saa kuskattua vetokärryllä tai jos muuten hankalan mallinen, niin toivon että sovit treffit kanssani kirpparille ja tuot suoraan? Tavaraa roudatessa minulla on vain yksi käsi vapaana... minuthan te jo tunnette, niin olen huono pyytämään apua!

Matka Bangladeshiin ei vielä varma, mutta myötätuulessa ja nyt on kyllä jo "syytä epäillä, että matka toteutuu". Olenkin jo hakenet rokotusohjeita ja tilannut lääkärille aikaa... yms. Niistä myöhemmin lisää...

 

Kuvassa Suomen Abilitis Säätin edustaja Jukka Kumpuvuori, hän oli käynnistämässä SADD:n ensimmäistä kehitysyhteistyöhanketta 2008. Takana toinen oikealta on Sherajul Islam SADD:n johtaja.