Postin mukana tuli kummallinen kirje eräältä henkilöltä jonka kanssa olen ollut vuosia sitten erään järjestön toiminnassa mukana. Hän kirjoittaa, että "tämän kirjeen jälkeen et ehkä halua tuntea häntä enää" "en voi olla kirjoittamatta, kun hänen omaatuntoaan on painanut sinun miesasiat" "hän perustelee moitettaan sillä, että hän on kristitty" ja lopettaa kirjeensä siihen, että "pidän sinua ystäväni ja olen sinulle kiitollinen monesta asiasta" ja nimi alla. (ihan tarkkaan en kirjettä tähän lainannut, ettei voida tunnistaa)

En ole edes hänelle koskaan uskoutunut miesasioissa. Luuleeko hän tietävänsä minun miesasioistani sellaista jota en itsekään tiedä? Minä jäin miettimään, että onko hänellä itsellä ongelma? Onko hän yksinäinen tai sairas? Minusta ystävä ei lähettele tuollaisia kirjeitä. Ystävä kunnioittaa yksityisyyttä. Esitin hänelle tekstiviestillä kysymyksen, että "miten minun miesasiat hänelle kuuluvat?" Ehkä ei olisi pitänyt reagoida mitenkään, mutta tuntui että tämän leikin lopetan aivan heti. Sitäpaitsi minun miesasiat on silleen, ettei niitä juurikaan ole. Ai, niin onhan salarakkaat joita rakastan yli kaiken, sitten perässä tulee sydänystävä, äiti, siskot, veljet, koko suku ja hirmuinen määrä ystäviä miehiä ja naisia.

Että semmonen tapaus tänään, heippa huomiseen.

Ps. löysin hauskan Korttien taikaa - blogin jos kiinnostaa enkelikortit, reikihoidot, intialainen päänhieronta yms. täti Monika auttaa.