Olipa hankala herätä kännykän soittoon. Olin laittanut kännykän herättämään seitsemän aikaan enkä ollut tottatosiaan valmis heräämään vielä siihen aikaan joten ajattelin, että olen tässä vielä hetken. No siitä hetkestä tuli puolitoistatuntinen ja vähän kiire fysioterapiaan. Olin suunnitellut, että harrastan samalla tuota sauvakävelyä mennen tullen ja niin myös tapahtui. Ehdin jumppaan ja kävely teki hyvää vaikkain vähän hitaanpuoleisesti.

Jumppapallolla olen temppuillut joka päivä joten ehkä tuo issiasvaivakin vielä asettuu. Aloin syömään myös B-vitamiinia olen kuullut, että sekin auttaisi hermosärkyihin.

Sohvia kyseltiin vielä, siis se jonka piti tulla niitä katsomaan eikä sitten tullutkaan lähestyi uudestaan hänelle oli tullut joku sairaskohtaus eikä tulo ollut silloin onnistunut no ne on myyty kuitenkin, että hän myöhästyi. Meniköhän liian halvalla - tiiä häntä! Nyt minä toivon, että uudet tulee silloin, kun on luvattu muuten kiios - kekkereillä istutaan lattialla. (voisi vieraat vähän hämmästellä)

Huomenna taas kello soimaan, kun on aikainen lähtö...... heippa!

Ps. Valokuvatorstain kuva aiheena Moni löytyy täältä!