Kuva otettu Kreetan matkalla muutama vuosi sitten..... (klikkaa kuvaa, alta löytyy kreikkalaista)

Minua on alkanut ärsyttämään facebookissa, kun jotkut käyvät elvistelemässä toisen seinällä. Jos et ole facebookissa, niin et varmaan ymmärrä mitä tarkoitan? Minusta on jokaisen oma asia mitä seinälleen laittaa, minä ainakin vastaan ihan itse omista kirjoittamisistani tai tykkäämisistäni. Siitäkin jos olen jotain jakanut ystävieni kanssa.....!!!

Ihastuttaa taas, kun olen saanut monta ystävää eri maista. Aivan mahtavaa seurata eri maista olevien ihmisten elämää, kuinka olemme loppujen lopuksi hyvin samanlaisia..... vain olosuhteet vaihtelee. Olen oppinut aivan mahdottomasti uutta varsinkin Bangladeshista, koska sieltä on nyt jo useampi ystävä. Kyselen paljon, koska minua todella kiinnostaa miten ihmiset ympäri maailman elävät. Myösvammaisten elämästä hyvin arvokasta tietoa ja oma maailmankuvani on todella laajentunut.

Ihastuttaa MTV3 uusi sarja Vastaparit, joka kertoo vammautuneista ihmisistä. Siitä miten moneen lähiympäristön ihmiseen se vaikuttaa, niin hyvässä kuin pahassa. Tämän iltaisessa tuli jo se raadollisuus näkyviin, kuinka vaikeasti vammautuneelta viedään työ ja kuvitellaan, että ei enää ole oikeasti ihminenkään. Jatkossa varmaan tulee esille myös se, että vain harvat ystävät jäävät! Mielenkiinnolla odotan jatkoa miten ovat sen tehneet.....

Ihastuttaa, kun kävin hakemassa Maija ystävältä kakun ja piirakan keskiviikkoa varten. Hän pakkasi ne todella hyvin, sain tuotua kotiin ilman, että olisivat menneet pilalle... toivottavasti keskiviikon vieraille maistuu?

Oikein hyvää sunnuntai iltaa, heippa!