Aika on mennyt nopeasti hyvän ystävän seurassa olemme myös seuranneet uutisointia Lehtimäen Opiston surullisesta tapahtumasta. Kysymyksessä on tuttu paikka josta olen jo vuosia kuullut pelkkää hyvää.  Aika tietysti näyttää miten tapahtumat ovat kulkeneet mikäli niihin oikea näyttö saadaan?  Käytiin vieraan kanssa eilen ulkona syömässä oli kiva katsella, kun hän kurvaili onnellisena pyörätuolilla, kun kävely on jo vuosia ollut suoranaista tuskaa. Suosittelen kaikille joilla on kovia kipuja kävellessä, että kannattaa ottaa pyörätuoli käyttöön ennenkuin ihan kaikki voimat ovat menneet. Se on todella uusi mahdollisuus nauttia elämästä ja erilaisista tapahtumista.

Eilen mulla soi kännykkä näytti, että äti soittaa omasta kännykästään? No minä huutelin puhelimeen, että onko siellä ketään, kuului vain raahustavia askeleita joten arvasin, että nyt on kännykkä soitellut itsekseen. Soitin hänelle päin ja tavoitin hänet kävelylenkiltään eikä ollut kuullut, kun huutelin "laukussa". Oli jäänyt lukkoon laittamatta siitä tuli hauska tilanne jolle yhdessä naureskeltiin. Olen minä ennenkin saanut samanlaisia soittoja kerrankin erään ystäväni kännykästä tuli mulle soitto, mutta kukaan ei puhunut. Minä kyllä seurasin hänen työmatkajuttuja miehensä kanssa koko matkan, kun puhelu ei katkennut millään hänelle taisi tulla iso lasku.

Lähden tästä pikapuoliin kyläreissulle ja vähän ulkoilemaan, heippa.