Kävin Korsossa ensin sukulaismiehen luona ja myöhemmin matka jatkui salarakkaiden kanssa leikkimään. Etsittiin palapelien osia jotka olivat jostain syystä eksyneet väärään paikkaan. Välillä kävin hakemassa isomman siskon kerhosta jonka jälkeen pelattiin muumipeliä kolmen pikkuystävän kanssa. Peli kesti aika pitkään ja näytti välillä, että keskittyminen herpaantui. Isikin kotiutui ja minä lähdin ajelemaan kotia kohti tällä kertaa vähän säikähtäneenä, kun sattui pieni haaksirikko juuri kun olin lähdössä.

Kotona olen ollut nenä kiinni telkkarissa, kun tulee lempi urheilulajiani taitoluistelua. Juuri päättnyt miesten vapaaohjelma oli aivan upeaa katsottavaa. Huomiseksi aikainen herätys, kun alkaa allasjumppa - mitenkä mä oikein herään, kun aamuisin nukuttaa tosi pitkään...?

Tässä vielä yksi vanha kuva.

Ollaan kouluretkellä Nurmijärvellä Aleksi Kiven mökillä vasemmalta Anneli, Ulla, Liisa ja minä olimme ruskiksella samalla luokalla kaikki.

(Kuvan ottajasta ei ole muistikuvaa)