Totta - olin todella pitkään chatissa viime yönä kaukaisen ystävän kanssa! Meistä on tullut todella läheisiä, vaikka välimatkaa riittää....!!!  Parannettiin maailmaa monesta näkökulmasta.... !!!! Ihmeellistä on se, että sielunkumppani löytyi tässä elämänvaiheessa ja hyvin kaukaa. Olen miettinyt paljon sitä, että maailman ihmiset ovat kaikkialla samanlaisia. Jokainen yrittää täyttää oman paikkansa mahdollisuuksiensa mukaan. Me tietysti mietimme asiaa vammaisten ihmisoikeuksien näkökulmasta. Olimme yhtä mieltä siitä, että tehtävää riittää....

Olen minä muutakin tehnyt, kuin netissä roikkunut, vaikka myönnettävä on että paljon tulee täällä oltua. Pysyy kartalla suomen asioista vaikka espanjan televisiosta ei pajonkaan ymmärrä., mutta netistä löytyy suomalaisia uutisia, niin paljon kuin haluaa katsella. Yksi sarja harmittaa, kun sitä ei tekijäoikeuksien vuoksi voi katsoa, mutta se on vain yksi ohjelma!!!!

Facebookissa toki myös olin yhtenä päivänä huumorintajuttomalla tuulella ja poistin kavereista sellaiset jotka käy arvostelemassa seinälläni enkä edes varoittanut yhtään. Olen sitä mieltä, että ystävät tukee ja kannustaa.....

Olen havainnut, että suomalaisilla ravintoloilla on kova kilpailu keskenään! Lounasaikaan hinnat ovat jostain syystä hyvin yhden mukaiset.... edullisemmat, kuin viime syksynä. Nyt on tullut yrittäjiä lisää. Olen kahdessa käynyt syömässä ja kummankin ruoka ihan hyvää. mutta se ihmetyttää, että suomalaiset ei välitä kanssaihmisistään paskan vertaa, vaan vetävät tupakat esiin vaikka savu tulee suoraan ruokailijan silmille. Saatikka ruokaan tulee tylsä savun maku....yök!  Tulin juuri syömästä yhdestä suomalaisesta jossa todella kummallista porukkaa, että kun ollaan ulkomailla, niin ei millään ole mitään väliä.... repivät vielä kukkia pensaista lähtiessään, onneksi ehdin kuvata sen kiinanruusun aikaisemmin!!!!!

Jos joku tietää Fuengirolassa savuttoman ruokaravintolan, niin olisin kiitollinen tiedosta.... eikä sen tarvii olla suomalainen!!!

Fuengirolan ilta hämärtyy .... ihanaa lauantai-iltaa!