Vielä kuumetauti vaivaa tosin viime yönä sain jo jonkinverran nukuttua, minä nyt kerran aamuyöstä kävin suihkussa kun olin aivan litimärkä lakana, hiukset ja kaikki "taisi silloin olla kuume laskusuunnassa". Olen soitellut siihen sormenpattileikkausta suorittavaan tahoon ja sain kuulla, että jos kuume laskee niin voidaan leikata. Olen peruutellut yhden sovittelujutun sekä säikäyttänyt yhdet pitkänmatkan sukulaiset yökylästä. Kaupassa oli pakko käydä, mutta olo tällä hetkellä olosuhteisiin nähden aivan hyvä joten nyt sitten vain surfailen netissä ja huilailen. Tarttis muistaa aina kirjoittaa se kauppalista, nytkin unohtui hienosokeri, kahvi yms. ehkä huomenna menen uudestaan.

On nuo kodinkoneet ovat hyvin toimivat, kun nytkin "sairaana" pesukone ja astianpesukone pyörii ei tartte muuta kuin jaksaa laittaa ne päälle, toista oli ennen.....!

Että tuntui hyvälle, kun salarakas soitti! Ekalla kerralla kyseli, että "oletko sinä vielä kovin sairas?" toisella kerralla olikin jo perillä savossa ja kertoi jostain ihme vehkeestä jonka oli juuri keksinyt. Eikä ollut vielä käynyt akvaariota tutkimassa - olen ymmärtänyt että se tärkeää tutkia onko kaikki kalat tallella?