Ikkunoiden pesu saatettu päätökseen. Parvekelasit oli viimeinen urakka. Issias antoi jo sen verran periksi, että hyvin nukutun yön jälkeen pääsi jo jonkin verran ilman kyynärsauvoja joten huomasin, että kepit oli välillä jääneet tosi kauas. Tietenkin otan kiini jostain muusta paikasta, mutta onnistui jo aika monta askelta ihan ilman tukea. Hieroja taisi olla yliveto, kun toipuminen on sen jälkeen lähtenyt pitkin askelin eteenpäin. Samaan vauhtiin vielä imuroin pölyt nurkista - hyvä minä!

Talossamme oli tänään talkoot joihin en osallistunut, kun haravointi ja raskaiden esineiden siirtely ei ole minun hommia. Toki olen iloinen, että muut osallistuu on kivaa, kun pihalla on kukkia ja muutenkin hoidetun näköistä. Siinä naapureiden kanssa muutaman sanan vaihtaessa tuli puheeksi ikkunan- ja parvekelasien pesut? Olivat olleet huolissaan, että miten niistä selviydyn? Kerroin, että ihan ite olen pessyt. Siitäkös saivat ihmetyksen aihetta, että "miten sä sait ne pestyä"? Kerroin, että minähän en kiipeile, vaan käytän pitkävartista pesintä ja sillä onnistuu vallan mainiosti.

Vielä kuvia Kyprokselta, Larnakan rantakatua!

Kypros%202009%20033.JPG

Klikkaa kuvaa! Kyproksen matkalla tuli mieleen vanhat muistot, kun olin 1978 ja 1979 käymässä edellisen kerran samalla saarella ja niihin aikoihin Mikis Theodorakis oli aivan ehdoton suosikkeni.