Perjantaina oli hauska päivä, kun iltapäivällä olin leikkimässä. Ei olla aikaisemmin katseltu salrakkaiden kanssa juurikaan telkkaria, mutta nyt salarakas halusi kun tuli miestenhiihtoa (itsekin kova poika hiihtämään) aluksi meillä oli erimielisyyksiä, että tuleeko ollenkaan suomen miehille mitallia. Salarakas oli aluksi sitä mieltä, että ei tule yhtään vähän ajan kuluttua se muuttui, että kultamitallia.  Lyötiin leikisti vetoa, että joku mitalli tulee minä löin pronssin puolesta hän kultamitallista. Salarakkaan äiti oli juuri leipomassa herkkupullia joten sovittiin, että jos tulee mitalli niin saa syödä kaksi pullaa. Jännäksi meni - salarakkaan pienin sisko oli hauska, kun hän aina väliin huusi, että "minä tuuletan Aino-Kaisaa" eikä sillä ollut väliä vaikka ei juuri siihen aikaan hiihtänytkään. Oli aika pätevän näköinen, kun kumpikin käsi ylhäällä tuuletti. Pronssikahvit sitten juotiin hyvän pullan kanssa minä en jaksanut kahta, mutta salarakas jaksoi. Lopulta pienempi pikkusisko nukahti minun kylkeä vasten, kun luettiin Miina ja Manu kirjaa.

Naapuri muutti toiseen lähiöön - tulee illansuussa käymään murukahvilla ja orkidea taitaa tulla vähäksi aikaa hoitoon. Lupasin viedä sen myöhemmin perässä....

Olen huomannut, että facebookissa pyöriminen on alkanut viemään aikaa blogimaailmasta en kuitenkaan suunnittele minkään lopettamista.

Ulos lenkille seuraavaksi, heippa.