Kuva otettu Kumpulan siirtolapuutarhasta!

Ystävä kaukaa!

Nukuin hyvin ja harmittaa vieläkin, kun en jaksanut olla hereillä kun ystäväni Bangladeshista oli facebookissa viime yönä. Päivällä selvisi myös, että hän oli hiukan loukkaantunut asiasta. Minä yksinkertaisesti nukahdin...... ehkä tapaan hänet tänä yönä? Varmaan ihmettelette miksi aina yöllä, no siksi kun siellä on yöllä sähköä saatavilla useampi tunti peräkkäin. Päivisin vain tunti sähköä ja tunti pois.... ja hänen pitää tehdä tärkeää työtään vammaisten ihmisoikeuksien puolesta.  Suorastaan hankalaa sellaisissa olosuhteissa.  Olen suruissani siitä, kun en pysty millään auttamaan ystävääni? Vaikka kuinka huudan täältä blogista, niin hänen maansa päättäjät eivät minua kuule!!!

Salarakkaiden kanssa rannalla!

Päivän kohokohta oli, kun salarakkaiden isi soitteli, että tulevat Vuosaaren merenrannalle salarakkaiden kanssa ja minä pääsin mukaan. Ensimmäisellä rannalla selvisi, että rannalla oli sinilevää eikä se ole turvallista lasten sellaisessa vedessä uiminen saatikka muuten läträäminen. Onneksi Vuosaaressa on monta rantaa. Kallvikinniemen ranta oli puhdas. Suunnistimme sinne siis - se olikin sopiva pienille, kun on pitkälle matalaa. Minä olin tavara/leirivahtina, että muut pääsivät nauttimaan vedestä. Pienin viihtyi kanssani sen aikaa, kun muut haki kahvilasta meille syötävää . Hän ei oikeastaan edes tajunnut, että äiti ei ole ihan lähellä, kun annoin hänen tutkia reppuani. Oli hauska, kun hän kiljaisi, että "ooooo" "oijoijoi"  aina, kun löysi uuden tavaran... kännykkä olisi ollut mieleisin ja lompakko. Niitä piti kuitenkin vähän varjella, ettei kaikki luottokortit ole pitkin hiekkarantaa! 

Upea päivä ja toivottavasti pääsen vielä chattiin.....?