Naapurin Tofu ja Pepe kissat ovat muuttaneet pois, nyyh missä minä nyt käyn kissoja silittämässä?

Tofu%20ja%20Pepe%20kyl%C3%A4ss%C3%A4%20s

Tämä tuulinen päivä alkoi uimisella uimahallissa! Jokohan muut uimiset on uitu? Ilmat ovat tosi kummalliset. Tänäänkin on tuullut niin lujaa, että kotipaperit lenteli pitkin lattioita. Uimisen jälkeen tulin kotiin paistamaan pakastepullia sekä ternimaitojuustoa, koska oli tulossa vieraita iltapäivällä. Vietimme "akkojen" kesken oikein mielenkiintoisen keskustelutuokion ja paransimme maailmaa oikein olan takaa. Juusto maistui kaikille, vaikka Pirkko Kuusela ei ollut aikaisemmin sitä syönyt. Hän on muuten tosi hyvä tyyppi Espoosta ja on muuten ehdolla kunnallisvaaleissa. Puolustaa vammaisten asioita oikein olan takaa joten lämpimästi suosittelen.

Olen tassutellut koko päivän sellaisilla muotikengillä, siis ne jotka eivät paina mitään eikä pohjat luista. Ostin eilen Hakaniemen markkinoilta noin niin kuin kokeeksi. Olin varma, että eivät pysy minun jalassa, mutta ihme ja kumma pysyivät ja oli tosi hyvä niillä tassutella eikä maksaneet kuin viisi euroa. Taidan viedä ne mökkerölle, mutta tarviin kotiin ostaa toiset?

Olen ilmoittautunut yhdelle kurssille Helsingin aikuisopistoon Millefioreja ja illuusioita on nimi eikä sano mulle oikeastaan mitään, mutta askarteluun ja korujen tekemiseen liittyy. Saa nähdä mitä siellä oppii...???