Pääsin katsomaan kesän uutta ohjelmaa ennakkonäytökseen, siis ensi-ilta on ensiviikolla! Hauskaa oli todella luvassa siinä vierähti puolitoista tuntia nopeasti. Lisätietoja löytyy täältä.

Ilmoitusluontoinen asia, siis minusta tehtiin juttu Ilta-sanomiin aiheena facebook ja ikääntyvä ihminen. Jutun tekeminen ainakin oli hauskaa toivottavasti myös itse juttu. Ilmestyy vapun aattona ilmestyvässä lehden Plussa-liitteessä. Pikkasen jännittää, että miten se oikein meni.... ;D

Nyt kyllä harmittaa nuo Heinäluoman lausunnot, olenkohan minä lainkaan oikeassa puolueessa. Sellaisessa johon olen aikoinani mennyt joka kohtelee kaikenlaisia ihmisiä tasavertaisesti ja toimillaan edistää erilaisuuden hyväksymistä oli sitten kysymys maahanmuuttajista tai vammaisista. Olen tosi surullinen noista lausunnoista - solidaarisuus on niistä kaukana. Kunhan nyt ei tulisi puoleen omaan nilkkaan, kun perussuomalaisiin päin kumartaa, niin toiseen suuntaan pyllistää!

No minun mielipiteita ei puheet kyllä muuta mihinkään suuntaan. Olen edelleenkin solidaarinen, niin vammaisille kuin myös eri kansalaisuutta oleville ihmisille. Erilaisuus on suuri rikkaus..... olen enemmänkin huolissani kehitysmaiden ongelmista äärimmäisestä köyhyydestä tällä hetkellä. Mietin, että miten voisin auttaa? On väärin, että lapset näkee nälkää kehitysmaissa. Kaikki eivät pääse kouluun eikä opi lukemaan. Johtuskohan se rikkaiden maiden ahneudesta, että mulle kaikki heti. Oikeesti tulen ihan surulliseksi, kun ajattelenkin....

Kaikesta huolimatt mukavaa lauantai-iltaa, heippa!