Aamupäivällä lähdin kohti Hakaniemen toria ilma matkalla oli sateinen, mutta kun lähestyin toria, niin taivas repesi ja aurinko alkoi paistamaan pilvien lomasta ilma oli mitä parhain. Torilla olevat markkinat on auki joka kuukauden ensimmäinen sunnuntai. Lisäksi paikalla on myös kirpputorimyyjiä tänään tosin oli vain neljä. Tapasin erään tuttavani joka myy tavaroitaan hänellä on hauska tapa selittää, että on siellä että saa kaappejaan tyhjäksi. No, olen tavannut hänet jo vuosia, luulen (tämä ei ole tieto), että kyseessä on elämäntapa ja harrastus. Onnistuin kävelemään torialueen läpi tyhjin käsin joka oli hyvä minulle, mutta tuskin myyjät sitä toivoo!

Jatkoin matkaa Prismaan - joka on minun mielestä entinen "Elannon tavaratalo" muuttakoon nimeä kuinka tahtoo, kun seinässäkin lukee Elanto. Etsin itselleni pikkumustaa puseroa pikkujouluja varten, mutta eipä löytynyt. Nyt vallalla oleva muoti on sellaista, että minä en siitä tykkää aivan hirveän suuri kaula-aukko ja vaatteet "kaikenmaailmanhilettä" täysi. Löytyi sentäs vyö joka sopii turkoosiinnahkajakkuun ja siihen turkoosi/siniseen kyynärsauvaan vanha pusero saa kelvata. Kiertelin vielä yläkerran astiaosaston ja musiikkipisteen ja sinne ei pitäisi mennä, ostin Tarja Turusen joulu CD-Henkäys jota olen sitten kotiin päästyäni kuunnellut. Hän laulaa tosi kauniisti tuttuja kauniita joululauluja.

Ilma on lämmintä tällä hetkellä ei sadakaan, mutta on joulukuu!