Tunteeko kukaan tätä kukkaa?

Eilen olin siellä hammashoitajalla ja täytyy tällä kertaa kehua, kun ei koskenut yhtään. Paras hammashoitaja ikinä eikä laskua tule siitä edellisestä kerrasta hän lupasi laittaa vain, kun moka ei ollut minun.

Muutenkin eilinen päivä meni vähän unenomaisissa merkeissä, kun olin edellisenä yönä chattaillyt maailman toiselle laidalla pitkälle aamuyöhön asti...! Ystäväni lauloi minulle puhelimeen ihanan rakkauslaulun tosin Bengalin kielellä, mutta hän kertoi mistä se kertoo. Laulu on mulla puhelimessa soittoäänenä.....  puhelimen soidessa muistan ystäväni. Internetillä mahtavat mahdollisuudet - maailma tulee lähelle.

Tämän päivän olen pitkästä aikaa kotona, vaikka teksi mieli uimaan? Huomenna sitten taas.... satoi tai paistoi. Nyt puhaltaa parvekkeelle ihana tuuli. Olen roikkunut facebookissa ja saanut tänään uuden ystävän ameriikasta asti toisenpolven suomalaisen yhden toisen ystävän sivujen kautta hän taas asuu aasiassa. Mitähän täältä vielä löytyykään?

Ihanaa päivää ystävät joka puolelle!