Jännitys on ohi, nimittäin "salarakkaiden" pikkusisko Ruu on syntynyt tänään kello 14.15 pituus 53 senttiä painoa 4500 g . Olin päivystämässä eilisillasta asti ja tällä kertaa en turhaan. Aamulla olin kyllä suunnitellut, että jos ei mitään erikoista tapahdu, niin tulen välillä kotiin, mutta sitten alkoikin tapahtua. Vanhemmat ehtivät olla kokonaista 38 minuuttia kätilöopistolla ja tyttö oli syntynyt. Minä jäin nukuttamaan päiväunille "salarakasta" ja sen "pikkusiskoa" mutta ainoastaan pikkusisko nukkui salarakas ei suostunut nukahtamaan, vaikka vaihdoimme sänkyä vaikka kuinka monta kertaa. Joten hänen kanssaan vietimme laatuaikaa ja leikimme pikkuleegoilla. Sitten tulikin yllättäen puhelu, että nyt on Ruu syntynyt vielä silloin ei tiedetty painoa eikä muitakaan tietoja joten saimme tiedon heti tapahtuman jälkeen. Salarakkaan kanssa päätimme juhlia tapausta syömällä keksejä ja nallekarkkeja oikein iso kasa pikkusiskolle kun herää oli varattu samanlainen satsi. Vähän myöhemmin saimme kuvan kännykkään ja muut tärkeät mitat. Salarakas tutkaili kuvaa ja oli näkevinään "hännän" Ruulla, mutta minä en kyllä huomannut.

Sitten tuli tieto, että yksi oikea mummo on tulossa ja isi tuli hakemaan "salarakkaat" katsomaan uutta perheenjäsentään ja minä pääsin lähtemään kotiin. Menen huomenna sitten vähän virkeämpänä kukkien kanssa katsomaan, mutta pakko oli ihan ekaksi kirjoittaa tänne blogiin.

Taidan syödä jotain ja painua vielä illan aikana uimaan Heppariin on nimittäin sen verran kuuma päivä, heippa.

Ps. Uiminen teki tosi hyvää ainaskin puolituntia uin 20 asteisessa meressä, mahtavaa!