Aamulla heräsin siihen, että olin juuri raapimassa oikean käden kaikilla viidellä sormella leikkaushaavaa! Nopeasti älysin lopettaa heti kun tajusin mitä olen tekemässä. Yö meni "pätkäunilla", kun on vaikea olla vain yhdessä asennossa - no kyllä se vielä tulee, että voi nukkua ihan missä asennossa tahansa.

Sain postissa lääkärinlausunnon siitä, että en saa matkustaa jonka olen jo vakuutusyhtiölle lähettänyt matkan siirtoa ajatellen. Epikriisi ei vielä tullut, mutta muut tarvittavat kyllä.

Lähdin autolla Columbukseen viemään kirjettä postiin sekä ostamaan särkylääkkeitä apteekista. Kävin vielä ruokakaupassa, mutta tavaroita ei voinut montaa ottaa, kun kantokiintiö oli täysi. Autotallista kun hipsin kohti asuntoa olin kuin joulukuusi joka okasasta roikkui koriste. Ystävällinen naapuri huomasi ahdinkoni ja auttoi ruokakassin kotiovelle.

Olin juuri päässyt sisälle, kun Aino ystävä soitti kertoen, että "paistoin juuri makaroonilaatikkoa ja tuon sinulle jos kelpaa?" kelpasihan se. Tuota pikaa oli ruoka täällä sekä muutakin herkkua ja hedelmiä. Hän toi sitä niin paljon, että syön vielä monta kertaa..... oikein varsinainen enkelipäivä on ollut! Sain muutaman edestä avautuvan puseronkin, kun matkavehkeitä laittelen niin tuli valikoimaa oikein reilusti.

Huomiseksi tulee sitten Kurre ystävä vaihtamaan autoon talvirenkaat ja luvassa on myös Rosa - nimistä rapsutusterapiaa. Aivan ihania ystäviä on minulla!