Lääkäri soitteli labrantuloksia ja kertoi, että kolestroliarvot ovat laskeneet. En olisi kuuna päivä uskonut, että becell tuotteet oikeasti auttavat. Olen vähän skeptikko noiden terveyteen liittyvien elintarvikkeiden suhteen. Täytyy muuttaa käsitystä ja jatkaa edelleen päivittäisen yogurttiannoksen syömistä. CRP-arvo oli hiukan koholla, mutta silloin kun kävin testeissä oli flunssa päällä joten varmaan johtui siitä.

Lähden metromatkalle keskustaan suuntana eduskunta. Siellä järjestetään yhden lomakodin kevätkokous  jossa olen jäsenenä. Olen juuri päättänyt, että kevät on tässä ja nyt joten mukaan tulee ne turkoosi/siniset kyynärsauvat, koska sopivat hyvin turkoosiin jakkuun.

Oravaperheen pesä on valmi tänään olen nähnyt vain yhden kerran, kun emo on juossut runkoa pitkin alaspäin. Näyttää hauskalla on kuin menisi kierreportaita alas vinhaa vauhtia. Olen yhdet poikaset seurannut muutama vuosi sitten, kun pienet oravan poikaset lähti pesästä ja vaappuivat puunlatvassa. Oli aika hurjan tuntuista, kun olivat niin kamalan pieniä.

Semmosta tällä kertaa!