Tässä hän on sankarini, joka nosti kyynärsauvani maasta kun se kaatui. Hän teki sen aivan pyytämättä. Hänen nimensä on Veli - hän on Anneli ystävän avustajakoira!!!

Yllätysvieras....

Aamuinen herääminen hieman tahmeinen, kun lievä flunssa tekee tuloaan. Täällä on yölämpötila vähän laskenut ja minulla ei ole varmaan ollut tarpeeksi vaatteita päällä. Tarkoitus oli mennä aamupäivällä uimaan, mutta käänsin kylkeä ja jatkoin unia. Olin juuri myöhäisaamiaisella, kun sain tekstiviestin eräältä sovittelija kolleegalta Malagasta. Tulimme samalla lennolla hän oli menossa Malagaan Kuubalaisen tanssin kurssille nyt kurssi oli ohi. Hän jäi muutamaksi päiväksi  lomailemaan. Olin iloisesti yllättynyt ohjelman muutoksesta. Vietimme todella kivan päivän yhdessä tosin minä kävin välillä fysioterapiassa ja hän tutustui ympäristöön sillä aikaa.

Kun hoitoni oli ohi, niin mentiin Stella Maris -hotellin yhteydessä olevaan ravintolaan syömään lounasta..... taisi olla herkullisin lounas ja paras ympäristö tähän astisista paikoista. Istuimme sisällä kauniisti kalustetussa ravintolasalissa ja söimme oikein kolmen ruokalajin lounaan...... kaikki eteen tuotuna ja kauniisti katettuna. Minä nautin näistä pöytäliina paikoista, kun ei tarvitse itse roudata ruokiaan voi vain nauttia hyvästä palvelusta ja ruuasta!

Meillähän juttua riitti - kello oli jo pajon kun vihdoin lähdimme ruokakaupan kautta asunnolleni. Vieraani oli varsinainen enkeli, kun hän tarjoutui kantamaan raskaat kantamukset puolestani. Nyt on mehua, maitoa ja hedelmiä pitkäksi aikaa, kiitos enkelille jos löydät tänne sivuilleni.

Aivan upea päivä jonka päättää chattaily kaukaisen ystävän kanssa, Jes!!!