Osakan yleisurheilun MM-kilpailut ovat saaneet aikaan sen, että olen ollut nenä kiinni telkkarissa katsomassa milloin mitäkin suoritusta. Äsken piti vielä katsoa Dianasta tehty dokumentti joka herättää myös kovin ristiriitaisia ajatuksia. Olen minä saanut aikaan yhden ilmoittautumisen yhteen uuteen yhdistykseen - saa nähdä viihdynkö siellä pitkään. Olen nykyisin tosi varuillani, koska yleensä huomaan hetken kuluttua, että olen mukana korviani myöten. Elämässä täytyy kuitenkin aina olla jotain uutta ja kokeillaan tällä kertaa tätä. Jostain syystä en ole eläkeläisten yhdistyksiä tuntenut omikseni, mutta katsotaan sillä olen ollut eläkkeella jo 13 vuotta mikä on aika pitkä aika, kun taaksepäin sitä miettii. Ehkä nyt on aika ja toimintaa löytyy täältä ihan kotinurkilta.

Aikaa on mennyt yhden tietokoneongelman vuoksi monta tuntia, kun en ole saanut imuroitua yhtä tarpeellista juttua netistä!! Olen jo kutsunut apujoukkoja toivottavasti ongelma ratkeaa pikapuoliin.

Kello 23.20 lisäys, vihdoin sain imuroitua ei tarvinnut kun päivittää selain, siitä se sitten lähti. Samalla tuli katsottua mistäpäivän maailmaa täällä oikein on käyty ja näyttää, että on kaukaakin tultu katsomaan, huikeeta!!!

world map