IMG_1215-1.JPG

Sula ja jää kohtaavat!

Klikkaa kuvaa, niin näet koko kävelyretken kuvat.

Ulkona aivan upea ilma pakko oli mennä kävelylle. Suunnistin tällä kertaa Aurinkolahteen. Auringonpaisteella saa aivan mahtavia maisemia kuvattua. Pakkasta oli seitsemisen astetta, siis sopivasti kädet ei palellu vaikka vähän kauemminkin tähtäsi. Reilu tunti kävelyä mukana oli mulla askelmittarikin, mutta ei ole enää se nimittäin tipahti jonnekkin matkalle. Toivottavasti sen löytää sellainen henkilö joka ottaa käyttöön, ettei joudu romukoppaan! Olin saanut sen korruptiolahjana jostakin joten en ollut siihen mitenkään kiintynyt joten jouti pudota. Vastedes kävelen aivan varmasti, niin kauan kuin pystyn ei siihen mittarit juurikaan vaikuta.

Kävelin ensimmäisen kerran aurinkolasit päässä (syksyllä kun uusin tavalliset sain kaupan päälle aurinkolasit) täytyy myöntää, että ei ole mitenkään mun juttu. Suojasi tietysti kirkkaalta valolta, mutta kun kaikki näytti jotenkin "pimeeltä". Nyt ymmärrän, kun salarakkaalla oli viime kesänä aurinkolasit päässä, hän kysyi minulta, että "näätkö sä mut Leena" mulla oli aivan samanlainen fiilis, että "näkeekö kukaan mua". Ehkä vien ne autoon jos ajaessa, kun aurinko paistaa alhaalta niistä olisi oikeasti hyötyä.

Jee, suomen tytöt pärjäsi hyvin taitoluistelussa!!!!

Löysin ihanan linkin Lintukuvia voi tustua monenlaisiin lintuihin.