Ajelin Hotelli Korpilammelle päivällä, kun olin saanut kutsun tulla siskon kanssa syömään lounasta. Tuliaisiana oli kirja eilisestä Athos - vuoren luostarin munkeista jonka ostin juuri häntä varten. Kirjan kuvituksessa oli munkkien kuvia jotka ovat asuneet kyseisessä luostarissa. Tiesin, että hän olisi itse halunnut näyttelyyn ehkä vielä miehensä kanssa käy ennenkuin lähtevät kotipuoleen pääkaupungin iloista. Auton ajamista hiukan häiritsi uudet rillit en ole vielä niihin oikein tottunut, mutta tiellä pysyin kuitenkin. Vierailu jäi lyhyeksi sillä heti ruokailun päätyttyä lähdin ajelemaan kotiin sillä heillä jatkui ohjelmat.

Jäin miettimään, kun hän tokaisi minulle, että "olen sairaalloisen kiinnostunut rikoksista" johon sillä hetkellä vastasin, että "olen" .  Asiasta olisi voinut keskustella enempi sillä oikeasti minua kiinnostaa se, että miksi ihmiset tekevät pahoja tekoja. Ei rikokset sinänsä vaan se mikä ajaa ihmisiä epätoivoisiin tekoihin. Lautamiehen ominaisuudessa jotenkin haluan ymmärtää, että miksi pahoja asioita tapahtuu kukaan ei kuitenkaan synny pahantekijäksi. Selvyyden vuoksi en ole sairaalloisen kiinnostunut rikoksista, mutta en kyllä mistään muustakaan - luojan kiitos. Tietysti vähän koukussa olen tähän bloggailuun....ja salarakkaisiin?

Huomiseksi on kivaa odotettavissa on nimittäin leikkipäivä!!!! Viemisinä on puolenhehtaarin metsänasukkailla koristetut tuliaiset Tallinasta, lisäksi kirpparilta kenkiä ja ne "salarakkaan" luistimet! Mitähän salarakas sanoo, kun näkee ne ensi kerran....?

Heippa.