Tekstarihäirikkö on lähetellyt vieläkin viestejä. Olen selvittänyt numeron perusteella kuka hän on ja numeron haltija löytyy Tampereelta. Todennäköisesti hyvin nuori kaveri kuvittelee lähettävänsä oman ikäiselleen tytölle viestejä eikä tahdo mennä jakeluun, että minä en ole se! Äsken pyysi mua kanssaan ulos johon vastasin, että "usko jo etten ole oikea henkilö ja tiedän nimesi ja että asut Tampereella minä asun Helsingissä". Sen jälkeen ei pyyntöjä ole tullut.

Tämän päivän olen takunnut digi-tv tikun kanssa, kun vähän aikaa ostin sellaisen eräästä suuresta liikkeestä itäkeskuksessa viime sunnuntaina. Lopuksi vielä kysyin, että tarviiko hankkia antennia? Myyjä vakuutti, että se on mukana. No, sehän ei ollut mukana joten menin tänään tivaamaan, että missä se on? Nyt oli toinen myyjä joka lässytti, että olen ymmärtänyt väärin. Lopuksi kysyin, että onko se takuu voimassa, koska sitäkin silloin kysyin johon hän vastasi, että "on". Oli pakko ostaa antenni, kun en voinut palauttaa vekotinta koska olin sen aukaissut, kun olin yrittänyt asentaa sitä koneelleni. Kotiin tultuani otin selvää maahantuojan ohjeista joissa myös kerrottiin, että kyseisessä tuotteessa on antenni mukana. Kitkerä palautus lähti kyseiseen liikkeeseen myyjän huonosta käytöksesta sekä ammattitaidosta....., siis perästä kuuluu mitä vastaavat. Jos myyjän puheeseen ei voi luottaa, niin mihinkä sitten?

"Tikun" kanssa meni sen verran aikaa etten ehtinyt rannalle, mutta huomenna meen aivan varmasti jos vain aurinko paistaa.... ja mereen uimaan. Öitä.