Oli tosi ihanaa saada entinen naapuri vierailulle. Olin kutsunut hänet lounaalle - ruuaksi laitoin kanapataa, siis sellaista joka on valmiiksi tehty ei tarvinnut muuta, kuin laittaa uuniin. Jälkkäriksi oli mustikoita ja mansikoita.

Päivitettiin kuulumisia minä kerroin espanjan reissusta  ja mahdollisista uusista suunnitelmista. Katseltiin reissujen kuvia - aika meni tosi nopeasti.

Hänen lähdettyään jäin miettimään, että läheskään aina hyvä ystävyys ei ole itsestään selvyys. Erään ystävän kohdalla on sellainen tunne, että hän on käyttänyt minua hyväkseen. Vuosia hän oli paraskaveri ja nyt ei mitään. Olen tosi pettynyt  ja surullinen hänen toiminnastaan .....  Minun mielestä asiat pitäisi päättää oikein, ettei jää kellekkään epäselväksi mistä asiat johtuu!

Menipä syvälliseksi mietteet...... piristykseksi laitan ihan kisun kuvan fuengirolasta joka oli auringolta varjossa erään auton alla.