Aamulla lähdin taksilla kohti Helsingin käräjäoikeutta olin hyvissä ajoin perillä matkalla mietin, että tuleeko pitkä päivä vai ei. Sali jossa minun kuului olla oven pielessä oli pitkä lista kun aloitimme, niin huomasin että tänään tulee kunnon päivä. Listalla oli monenlaisia juttuja joten lautamiehen kannalta päivä oli mielenkiintoinen.

Kotiin tulin metrolla illansuussa - tyhjensin ajatuksiani katsomalla telkkaria ja keittämällä kahvia. Lueskelin päivän postia Invaliidiliitosta oli tullut kutsu valtuuston kokoukseen joka on minulle viimeinen sillä en asetu enää ehdolle seuraavalle kaudelle.

Äidin kanssa rupateltiin kaikenlaisista asioista, kun hän soitteli. Oli käynyt lenkillä kertoi, että oli soitellut pikkusiskolleni Sirkalle "hänellä kuulemma on matkakuumetta". Minulla myös, sillä lähdemme samalle matkalle myöhemmin syksyllä. Yes! Yes! täytyy oikein tuulettaa on ihanaa päästä etelänlämpöön ja aistimaan kreikkalaista elämänmenoa. Olen käynyt kreikassa monta kertaa, mutta pikkusiskolleni ensimmäinen. Tällä kertaa lähden synttäreitä karkuun!!!!

Heippa, huomiseen.