Täytin jälleen kahdeksantoista vuotta, ei vaiskaan vaan aika paljon enempi. On upeaa, kun voi juhlia Aleksis Kiven päivänä, koska silloin aina liputetaan. Muistamisia on tullut ja kiitos niistä kaikille. Yllätysvieraitakin pitkän matkan takaa - joten kakkukahveja on juotu ainakin kolmesti. Harvinaista minulle, mutta kun on tuo uusi astianpesukone, niin ei ole tarvinnut kuppeja käsin tiskata siellä se nyt pyörii viimeisen vieraan lähdettyä.

Äitikin muisti soitella, mutta vasta illansuussa kun oli kotiutunut seurakunnan retkeltä. Lauleskeli onnittelut ja oli täpinöissään huomisesta tietokonekurssista.

Olen seuraillut sairaanhoitajien lakko- ja irtisanomis uhkauksia lehdistä. Tuntuu kyllä tosi ikävälle, että edes uhkaillaan jättää sairaat hoitamatta. Minun mielestä (tämä on nyt ainoastaan minun mielipide) tuntuu, että nyt on mopo karannut käsistä. Jos suuret vaatimukset saadaan läpi, niin paljonko tulee kunnallisveronkorotuksia, inflaatiotarkistuksia esim. lainojen korkoihin jos tulee asiakasmaksujen korotuksia, niin auttaako kukaan sitten köyhää väestöä jonka jo nyt on tosi vaikeaa tulla toimeen. Saatikka, kun sairastuu ja ei saa tarpeeksi ajoissa hoitoa. Minulla on toki myös pieni leikkaus tulossa lähiaikoina onneksi ei ole mitenkään hengenvaarallinen vaikka vähän siirtyisikin, mutta kaikki ei voi odottaa????