Sireenit kukkivat vielä!

Juhannus aaton olin syntymäkodissa sukulaisten kanssa. Syötiin ulkona, vaikka paleli, oli hyttysiä, mäkäräisiä ja vettä tippui niskaan, mutta me SYÖTIIN ULKONA KOSKA ON KESÄ! Pikkusiskolta tuli puhelu, että hän on mökkerön pihassa olivat avomiehensä kanssa moottoripyörällä tulleet yllätysvierailulle ja yllätys yllätys minä en ollut kotona. Olivat kyllä tavanneet mökkerön kaikki hyttyset. luulen! - myöhemmin lähdin ajelemaan kovassa vesisateessa vihdoin kohti mökkeröä.

Tänään sitten nukuin tosi pitkään on ollut saunan lämmitystä sekä saunomista. Aivan hirveä ukonilma, mutta siitä huolimatta lähdettiin akkaporukalla uimaan Tohtaan järvelle. Oli kiva uida, kun samalla satoi vettä. Samalla sovittiin, että mennään kyläilemaan toiseen minun mökkinaapurin luokse. Oli kiva nähdä pitkästä aikaa... lopulta lähdimme kukin tahoillemme. Minun oli tarkoitus jo paljon aikaisemmin tulla tänne nettiin, mutta huomasin että olin jättänyt piuhan jyhannuksen viettopaikkaan jolla pääsi kännykän kanssa nettin.... no ei auttanut muu kuin lähteä ajelmaan 70 kilometria sen hiivatin piuhan perässä. Nyt on piuha ja olen netissä,  sillä täällä ne välimatkat ovat tosi pitkät!

Huomiseksi sovittu savusauna reissu naapuriin.... ehkä uimaan, ehkä ei mutta sen näkee huomenna.

Ps. meinasi unohtua, kun nukuin mökkeröllä ensimmäistä yötä, niin eräs keramiikka taulu kajahti tyynyn viereen. Onneksi ei osunut päähän.... mitähän sekin tietää, kun se oli sellainen matkamuisto Ygoslaviasta vuodelta 1990 olin erään ystävän kanssa siellä matkalla. Nyt ei ole enää koko maata eikä liioin siitä ystävästä ole kuulunut mitään johon tämän taulu liittyy?